Regulamin świadczenia usług przez Holly Cliniq
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki umowy, na podstawie której Holly Cliniq (dalej Klinika) zarządzana przez Guźla
i Holli Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Powązkowskiej 42 / U10, świadczy na rzecz Klienta wybrane usługi
w postaci konsultacji oraz zabiegów z zakresu aktualnej oferty Holly Clinic.
Regulamin dostępny jest na stronie internetowej hollycliniq.pl oraz w formie papierowej dostępnej w siedzibie Holly Cliniq.
Klienci Kliniki są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług przed rozpoczęciem zabiegu oraz do
przestrzegania jego postanowień. Korzystanie z oferty Kliniki oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
- Korzystanie z usług Kliniki możliwe jest wyłącznie po zakwalifikowaniu Klienta do zabiegu przez personel Kliniki oraz
po dopełnieniu niezbędnych formalności. - Zabiegi są wykonywane wyłącznie w godzinach pracy Kliniki oraz wyłącznie w siedzibie Kliniki.
- Klinika świadczy usługi w Warszawie przy ulicy Powązkowskiej 42 / U10 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-
21:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-16:00 W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy oraz niedziele Klinika jest
nieczynna. Godziny pracy Kliniki mogą ulegać zmianom. - Przed skorzystaniem z zabiegu Klient zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich wymaganych formularzy oraz
złożenia oświadczenia o stanie zdrowia i ewentualnych przeciwwskazaniach do wykonania zabiegu. - Poddając się zabiegowi Klient oświadcza, że wyraził na niego zgodę, został poinformowany o możliwości odwołania
tej zgody oraz, że podane przez niego dane są zgodne z prawdą. - Zgodę na zabieg może wyrazić Klient pełnoletni posiadający pełną zdolność do czynności prawnych.
- W przypadku zabiegów z wykorzystaniem specjalistycznej aparatury kosmetycznej czy medycznej, a także na
polecenie personelu, Holly Cliniq zastrzega sobie prawo do uzyskania dodatkowej pisemnej zgody Klienta na
wykonanie zabiegu. - Zgodę na zabieg może wyrazić również Klient małoletni, który ukończył 16 lat, przy czym zgodę na wykonanie
zabiegu u małoletniego musi wyrazić w formie pisemnej również jego przedstawiciel ustawowy. - Holly Cliniq zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu Klientowi, którego stan wskazuje na spożycie
alkoholu lub użycie innych środków odurzających, a także Klientowi, który nie stosuje się do zaleceń personelu Kliniki. - Przed rozpoczęciem wykonywania zabiegu Klient otrzymuje od personelu Kliniki informacje o wszystkich niezbędnych
czynnościach, których wykonanie poprzedza wykonanie zabiegu a jest konieczne do jego prawidłowego
przeprowadzenia. - Przed rozpoczęciem wykonywania zabiegu Klient zobowiązany jest do wypełnienia Karty Klienta oraz wyrażenia
zgody na zabieg. Brak wypełnienia karty Klienta oraz wyrażenia zgody na zabieg skutkuje odmową jego wykonania. - Przed rozpoczęciem wykonywania zabiegu konieczne jest wykonanie zdjęć obrazujących stan skóry lub stan sylwetki,
a w przypadku zabiegów modelujących sylwetkę także wykonanie pomiarów. Brak zgody na wykonanie zdjęć oraz
pomiarów skutkuje odmową wykonania zabiegu, w tym także zabiegu przedpłaconego. - W przypadku stwierdzenia u Klienta wysokiego ryzyka działań niepożądanych bądź każdego innego ryzyka
związanego z wykonaniem zabiegu, zarówno przed rozpoczęciem wykonywania zabiegu jak i w trakcie jego
wykonywania, personel Kliniki ma prawo odmówić wykonania bądź kontynuowania zabiegu. W takim przypadku
kwestie zwrotu opłaty za zabieg będą ustalane indywidualnie, w zależności od zaistniałych okoliczności. - Zabiegi wykonywane są według cennika obowiązującego w dniu wykonania usługi, o ile postanowienia innych
regulaminów nie stanowią inaczej. - Wszystkie ceny podane w cenniku oraz na stronie internetowej hollycliniq.pl są cenami brutto i są wyrażone w złotych
polskich. - Zapłata za zabiegi może zostać dokonana w formie przedpłaty w siedzibie Kliniki.
- Wykupione zabiegi nie podlegają zwrotowi.
- Klinika dopuszcza możliwość zamiany zakupionych wcześniej zabiegów na inne zabiegi z aktualnie obowiązującej
oferty lub na imienny voucher z określonym terminem ważności 6 miesięcy. - W przypadku zamiany wykupionego zabiegu na zabieg droższy Klient zobowiązany jest dopłacić różnicę w aktualnie
obowiązującej cenie. - W przypadku zamiany wykupionego zabiegu na zabieg tańszy Klinika nie zwraca różnicy w cenie.
- Klient ma prawo skorzystania z zabiegu w terminie 12 miesięcy od jego wykupienia. Po upływie tego terminu nie ma
możliwości wykonania zabiegu ani zamiany zabiegu na inny. - Po upływie terminu do wykonania zabiegu Klinika nie zwraca opłaty za wykupiony zabieg.
- Upływ terminu określonego w punkcie 21 Regulaminu jest równoznaczny z wygaśnięciem umowy o wykonanie
zabiegu zawartej między Klientem a Kliniką. - W przypadku wprowadzenia przez Klinikę promocji na oferowane zabiegi warunkiem skorzystania z promocji jest
dokonanie zakupu zabiegów oraz wykonanie zabiegów w czasie trwania promocji, nie później niż w terminie 12 miesięcy od dokonania zakupu. - Klinika zastrzega prawo do wprowadzania zmian w każdej promocji, także w zakresie czasu jej trwania.
- Zabiegi wykonywane są wyłącznie po uprzedniej rezerwacji terminu.
- Rezerwacja terminu na wybrany zabieg odbywa się osobiście lub telefonicznie.
- W przypadku pierwszej rejestracji konieczne jest dokonanie przez Klienta opłaty rezerwacyjnej w wysokości od 100zł
do 300zł (w zależności od rodzaju zabiegu) w terminie nie późniejszym niż 48 godzin przed datą planowanego
zabiegu, gotówką w siedzibie Kliniki. Opłata rezerwacyjna zostanie zaliczona na poczet ceny za wykonany zabieg - Na 24 godziny przed umówioną wizytą Klinika wysyła do Klienta wiadomość tekstową sms z przypomnieniem
o umówionej wizycie. - Klient ma prawo odwołać umówioną wizytę nie później niż na 24 godziny przed jej planowanym terminem.
31. W przypadku wizyty zaplanowanej na poniedziałek jej odwołanie możliwe jest najpóźniej w sobotę poprzedzającą do
godziny 15:00. - W przypadku, gdy Klient nie odwoła wizyty w terminie określonym w punktach 30 oraz 31 Regulaminu, Klinika nie
zwraca opłaty rezerwacyjnej, a wizyta będąca częścią pakietu zostaje uznana za odbytą. - Klient, który dokonał rezerwacji terminu zabiegu zobowiązany jest przybyć do Kliniki, nie później niż 10 min
przed umówioną godziną, w celu dokonania wszelkich formalności oraz przygotowania się do planowanego zabiegu. - W przypadku spóźnienia się Klienta na umówioną godzinę, czas spóźnienia odlicza się od czasu
przewidzianego na zabieg. W sytuacji, gdy na skutek spóźnienia Klienta wykonanie pełnego zabiegu w krótszym
czasie byłoby niemożliwe bądź ryzykowne personel Kliniki ma prawo odmówić wykonania zabiegu w całości
w uzgodnionym terminie oraz zaproponować inny termin wykonania zabiegu, z uwzględnieniem punktu
15 Regulaminu. - Wszelkie rabaty, promocje, vouchery, zabiegi gratisowe oraz inne uprawnienia i przywileje
podlegają odrębnym Regulaminom dostępnym na stronie internetowej hollycliniq.pl - Reklamacje dotyczące wykonanych zabiegów należy zgłaszać niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych objawów,
nie później niż do 3 dni od wykonania zabiegu, drogą mailową na adres: biuro@hollycnliniq.pl. - Podstawą do złożenia i rozpatrzenia reklamacji po wykonaniu zabiegu jest dołączenie do zgłoszenia reklamacji
dowodu zakupu zabiegu. - Każda reklamacja pisemna jest rozstrzygana w terminie do 30 dni. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie
rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. - Klinika nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Klienta pozostawione przez niego poza wyznaczonym
miejscem do ich przechowywania w Klinice, - Na terenie Kliniki zabronione jest palenie tytoniu, picie alkoholu i używanie jakichkolwiek środków odurzających.
- W przypadku niestosownego zachowania Klienta na terenie Kliniki, od wykonani lub rażącego naruszenia
porządku czy przebiegu procesu wykonywania zabiegów, personel Kliniki odmówić lub przerwać
świadczenie usługi, co jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy z przyczyn leżących po stronie Klienta . W takiej
sytuacji opłata za przerwany bądź niewykonany zabieg nie jest zwracana Klientowi. - Klinika zastrzega prawo do dokonywania zmiany postanowień Regulaminu. Wprowadzone zmiany nie będą naruszały
praw nabytych przez Klientów w trakcie trwania oferty. - Administratorem danych osobowych jest Guźla i Holli Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą:
ul. Powązkowska 42 / U10, 01-797 Warszawa, Polska. - Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji usług, na zasadach określonych w Polityce Prywatności.
- Zawierając umowę na wykonanie zabiegu Klient oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem i nie zgłasza
do niego żadnych zastrzeżeń.