Regulamin świadczenia usług przez Holly Cliniq

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki umowy, na podstawie której Holly Cliniq (dalej Klinika) zarządzana przez Guźla
i Holli Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Powązkowskiej 42 / U10, świadczy na rzecz Klienta wybrane usługi
w postaci konsultacji oraz zabiegów z zakresu aktualnej oferty Holly Clinic.
Regulamin dostępny jest na stronie internetowej hollycliniq.pl oraz w formie papierowej dostępnej w siedzibie Holly Cliniq.
Klienci Kliniki są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług przed rozpoczęciem zabiegu oraz do
przestrzegania jego postanowień. Korzystanie z oferty Kliniki oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.

  1. Korzystanie z usług Kliniki możliwe jest wyłącznie po zakwalifikowaniu Klienta do zabiegu przez personel Kliniki oraz
    po dopełnieniu niezbędnych formalności.
  2. Zabiegi są wykonywane wyłącznie w godzinach pracy Kliniki oraz wyłącznie w siedzibie Kliniki.
  3. Klinika świadczy usługi w Warszawie przy ulicy Powązkowskiej 42 / U10 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-
    21:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-16:00 W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy oraz niedziele Klinika jest
    nieczynna. Godziny pracy Kliniki mogą ulegać zmianom.
  4. Przed skorzystaniem z zabiegu Klient zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich wymaganych formularzy oraz
    złożenia oświadczenia o stanie zdrowia i ewentualnych przeciwwskazaniach do wykonania zabiegu.
  5. Poddając się zabiegowi Klient oświadcza, że wyraził na niego zgodę, został poinformowany o możliwości odwołania
    tej zgody oraz, że podane przez niego dane są zgodne z prawdą.
  6. Zgodę na zabieg może wyrazić Klient pełnoletni posiadający pełną zdolność do czynności prawnych.
  7. W przypadku zabiegów z wykorzystaniem specjalistycznej aparatury kosmetycznej czy medycznej, a także na
    polecenie personelu, Holly Cliniq zastrzega sobie prawo do uzyskania dodatkowej pisemnej zgody Klienta na
    wykonanie zabiegu.
  8. Zgodę na zabieg może wyrazić również Klient małoletni, który ukończył 16 lat, przy czym zgodę na wykonanie
    zabiegu u małoletniego musi wyrazić w formie pisemnej również jego przedstawiciel ustawowy.
  9. Holly Cliniq zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu Klientowi, którego stan wskazuje na spożycie
    alkoholu lub użycie innych środków odurzających, a także Klientowi, który nie stosuje się do zaleceń personelu Kliniki.
  10. Przed rozpoczęciem wykonywania zabiegu Klient otrzymuje od personelu Kliniki informacje o wszystkich niezbędnych
    czynnościach, których wykonanie poprzedza wykonanie zabiegu a jest konieczne do jego prawidłowego
    przeprowadzenia.
  11. Przed rozpoczęciem wykonywania zabiegu Klient zobowiązany jest do wypełnienia Karty Klienta oraz wyrażenia
    zgody na zabieg. Brak wypełnienia karty Klienta oraz wyrażenia zgody na zabieg skutkuje odmową jego wykonania.
  12. Przed rozpoczęciem wykonywania zabiegu konieczne jest wykonanie zdjęć obrazujących stan skóry lub stan sylwetki,
    a w przypadku zabiegów modelujących sylwetkę także wykonanie pomiarów. Brak zgody na wykonanie zdjęć oraz
    pomiarów skutkuje odmową wykonania zabiegu, w tym także zabiegu przedpłaconego.
  13. W przypadku stwierdzenia u Klienta wysokiego ryzyka działań niepożądanych bądź każdego innego ryzyka
    związanego z wykonaniem zabiegu, zarówno przed rozpoczęciem wykonywania zabiegu jak i w trakcie jego
    wykonywania, personel Kliniki ma prawo odmówić wykonania bądź kontynuowania zabiegu. W takim przypadku
    kwestie zwrotu opłaty za zabieg będą ustalane indywidualnie, w zależności od zaistniałych okoliczności.
  14. Zabiegi wykonywane są według cennika obowiązującego w dniu wykonania usługi, o ile postanowienia innych
    regulaminów nie stanowią inaczej.
  15. Wszystkie ceny podane w cenniku oraz na stronie internetowej hollycliniq.pl są cenami brutto i są wyrażone w złotych
    polskich.
  16. Zapłata za zabiegi może zostać dokonana w formie przedpłaty w siedzibie Kliniki.
  17. Wykupione zabiegi nie podlegają zwrotowi.
  18. Klinika dopuszcza możliwość zamiany zakupionych wcześniej zabiegów na inne zabiegi z aktualnie obowiązującej
    oferty lub na imienny voucher z określonym terminem ważności 6 miesięcy.
  19. W przypadku zamiany wykupionego zabiegu na zabieg droższy Klient zobowiązany jest dopłacić różnicę w aktualnie
    obowiązującej cenie.
  20. W przypadku zamiany wykupionego zabiegu na zabieg tańszy Klinika nie zwraca różnicy w cenie.
  21. Klient ma prawo skorzystania z zabiegu w terminie 12 miesięcy od jego wykupienia. Po upływie tego terminu nie ma
    możliwości wykonania zabiegu ani zamiany zabiegu na inny.
  22. Po upływie terminu do wykonania zabiegu Klinika nie zwraca opłaty za wykupiony zabieg.
  23. Upływ terminu określonego w punkcie 21 Regulaminu jest równoznaczny z wygaśnięciem umowy o wykonanie
    zabiegu zawartej między Klientem a Kliniką.
  24. W przypadku wprowadzenia przez Klinikę promocji na oferowane zabiegi warunkiem skorzystania z promocji jest
    dokonanie zakupu zabiegów oraz wykonanie zabiegów w czasie trwania promocji, nie później niż w terminie 12 miesięcy od dokonania zakupu.
  25. Klinika zastrzega prawo do wprowadzania zmian w każdej promocji, także w zakresie czasu jej trwania.
  26. Zabiegi wykonywane są wyłącznie po uprzedniej rezerwacji terminu.
  27. Rezerwacja terminu na wybrany zabieg odbywa się osobiście lub telefonicznie.
  28. W przypadku pierwszej rejestracji konieczne jest dokonanie przez Klienta opłaty rezerwacyjnej w wysokości od 100zł
    do 300zł (w zależności od rodzaju zabiegu) w terminie nie późniejszym niż 48 godzin przed datą planowanego
    zabiegu, gotówką w siedzibie Kliniki. Opłata rezerwacyjna zostanie zaliczona na poczet ceny za wykonany zabieg
  29. Na 24 godziny przed umówioną wizytą Klinika wysyła do Klienta wiadomość tekstową sms z przypomnieniem
    o umówionej wizycie.
  30. Klient ma prawo odwołać umówioną wizytę nie później niż na 24 godziny przed jej planowanym terminem.
    31. W przypadku wizyty zaplanowanej na poniedziałek jej odwołanie możliwe jest najpóźniej w sobotę poprzedzającą do
    godziny 15:00.
  31. W przypadku, gdy Klient nie odwoła wizyty w terminie określonym w punktach 30 oraz 31 Regulaminu, Klinika nie
    zwraca opłaty rezerwacyjnej, a wizyta będąca częścią pakietu zostaje uznana za odbytą.
  32. Klient, który dokonał rezerwacji terminu zabiegu zobowiązany jest przybyć do Kliniki, nie później niż 10 min
    przed umówioną godziną, w celu dokonania wszelkich formalności oraz przygotowania się do planowanego zabiegu.
  33. W przypadku spóźnienia się Klienta na umówioną godzinę, czas spóźnienia odlicza się od czasu
    przewidzianego na zabieg. W sytuacji, gdy na skutek spóźnienia Klienta wykonanie pełnego zabiegu w krótszym
    czasie byłoby niemożliwe bądź ryzykowne personel Kliniki ma prawo odmówić wykonania zabiegu w całości
    w uzgodnionym terminie oraz zaproponować inny termin wykonania zabiegu, z uwzględnieniem punktu
    15 Regulaminu.
  34. Wszelkie rabaty, promocje, vouchery, zabiegi gratisowe oraz inne uprawnienia i przywileje
    podlegają odrębnym Regulaminom dostępnym na stronie internetowej hollycliniq.pl
  35. Reklamacje dotyczące wykonanych zabiegów należy zgłaszać niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych objawów,
    nie później niż do 3 dni od wykonania zabiegu, drogą mailową na adres: biuro@hollycnliniq.pl.
  36. Podstawą do złożenia i rozpatrzenia reklamacji po wykonaniu zabiegu jest dołączenie do zgłoszenia reklamacji
    dowodu zakupu zabiegu.
  37. Każda reklamacja pisemna jest rozstrzygana w terminie do 30 dni. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie
    rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  38. Klinika nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Klienta pozostawione przez niego poza wyznaczonym
    miejscem do ich przechowywania w Klinice,
  39. Na terenie Kliniki zabronione jest palenie tytoniu, picie alkoholu i używanie jakichkolwiek środków odurzających.
  40. W przypadku niestosownego zachowania Klienta na terenie Kliniki, od wykonani lub rażącego naruszenia
    porządku czy przebiegu procesu wykonywania zabiegów, personel Kliniki odmówić lub przerwać
    świadczenie usługi, co jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy z przyczyn leżących po stronie Klienta . W takiej
    sytuacji opłata za przerwany bądź niewykonany zabieg nie jest zwracana Klientowi.
  41. Klinika zastrzega prawo do dokonywania zmiany postanowień Regulaminu. Wprowadzone zmiany nie będą naruszały
    praw nabytych przez Klientów w trakcie trwania oferty.
  42. Administratorem danych osobowych jest Guźla i Holli Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą:
    ul. Powązkowska 42 / U10, 01-797 Warszawa, Polska.
  43. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji usług, na zasadach określonych w Polityce Prywatności.
  44. Zawierając umowę na wykonanie zabiegu Klient oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem i nie zgłasza
    do niego żadnych zastrzeżeń.

Klikając "Zaakceptuj", wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na Twoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce cookies.